Iemand op zoek naar een deftige 2de hands pc? Mijn Dell XPS 630 is 3 jaar oud heeft een Intel E8500 core2duo, 512MB DDR2 Radeon 38 series grafische kaart, 3GB DDR2 RAM geheugen en een harde schijf van 500GB. Stuur mij een berichtje indien je geïnteresseerd bent, elk bod is welkom! Ik doe hem weg omdat ik graag een nieuwe wil kopen en wil beginnen streamen, daarvoor is deze niet sterk genoeg.
lol das een beetje weinig :p ik had gedacht aan zo'n 400 euro exclusief verzendkosten. Tis best een grote kast, voeding van 750W, 2 vents in, heatsync, DVD RW + CD RW ( 2 aparte stations) Heb hem 3 jaar terug gekocht voor zo'n 1900 euro.
Ja maar hardware verliest snel van zijn waarde, zeker 2dehands. + U case is voor mij slechts een bijzaak aangezien ik dat totaal niet nodig heb ;d 100 euro wil ik daar desnoods ook nog aan geven ;d
Ge kunt me alles nog iets doen en op zich is de pc gebruikersklaar en kunde der nog wel iets deftig mee vind 400 ni veel voor heel deze bak. Ik ga em ni uiteen halen om alles apart te verkopen... ma soit als gem ni moet hebben voor 400 blijf ik zoeken.
Verbinden met FacebookMaak een account aan of log in via facebook om een reactie te plaatsen.