Bescene v4

Door Michiel op donderdag 25 november 2010 om 01:37, 417 keer gelezen

#1 Michiel op donderdag 25 november 2010 om 1:37
God
2089 berichten
Hallo iedereen,

Wij weten dat Bescene nog maar net een grote verandering heeft ondergaan toch merken we dat deze website nog op enkele vlakken serieus tekort komt. Daarom roepen wij op om zoveel mogelijk te melden. Hoe jij het ziet en wat er volgens jou ontbreekt.

Links naar andere websites ( ook niet gaming related ) mag !!

We willen de komende periode een volledig nieuw design maken om het jullie zo aangenaam als mogelijk te maken. Dus iedereen met een goed idee please shoot !!!
#2 Michiel op donderdag 25 november 2010 om 1:38
God
2089 berichten
Ook games die we nog niet coveren mogen jullie melden, mensen die een nieuw spel willen toevoegen en die volledige sectie willen gaan uitbouwen ( met vergoeding natuurlijk ) zijn meer dan welkom.
#3 katsu op donderdag 25 november 2010 om 11:08
41 berichten
ga eens meer deze richting uit: http://www.4gamers.be/, of die van tek-9 is ook wel netjes http://www.tek-9.org/
ben zelf ook een designer / coder (vooral xhtml/css strict, beetje kennis php) en kan misschien wel ergens gratis bijspringen indien gewenst ;)
#4 Michiel op donderdag 25 november 2010 om 11:18
God
2089 berichten
4gamers is gemaakt door de zelfde mensen van Bescene dus kwa code zal die niet veel verschillen
^^
#5 7zp op donderdag 25 november 2010 om 13:15
167 berichten
movie section! :D

bewerkt door 7zp op 24/05/2012 om 08:10
#6 Mr.B op donderdag 25 november 2010 om 17:42
201 berichten
7zp schreef:
movie section! :D

+1
#7 LLLorenz op donderdag 25 november 2010 om 18:01
Zatlap
1443 berichten
movies & galleries zowel op frontpage als op profiel (dmv tabblaadjes) te bezichtigen.

Profiel ook mooier & beter uitwerken !!! dit zijn dingen waaraan ik zoal gedacht had:
- Niet alleen rechts alle info, werk iets mooi uit. Dat middenstuk op een andere manier verwerken zodat er plaats is voor andere dingen:)
- een friends systeem & berichten systeem zodat je pm's kan versturen
- evt een "waarderingssysteem" voor de verkoopsectie dan meer zodat mensen weten wie je kan vertrouwen ( à la 9lives)
- ...
#8 enjoy op donderdag 25 november 2010 om 18:09
Moderator
371 berichten
Ik zou de profielen wat meer uitbreiden
#9 7zp op donderdag 25 november 2010 om 23:44
167 berichten
doe ook dees; Meer nieuws? laat meer teams aan bod komen (ook sub-top, kvraag nu ni voor "noobclans", maar er zijn veel teams die al lang samenspelen en degelijk kunne schieten), kijk ook is naar gamelux, hun coveren beetje alles, mss niet altijd evengroot. Maar hou ESL int oog in alle games, EPS/EAS/EAS First Div./KotH/Autumncup (deze zijn allemaal bezig in source nu; prolly andere games ook.)

Ook zijn er nog wel veel esportsheaven cups die meerdere games aanpakken, degelijke cups waar nog wel paar belgische teams aan meedoen,

Ja lans spreekt voor zich, ik zie altijd coverage van 1.6 maar nooit van Source

Ik spreek mss veel over source ma gewoon alle main games veel meer nieuws brengen, vergroot de site en de scene wel hard.

Denk ook ff zo na, als je subtop teams aan bod laat komen, zou dit meer motivatie geven voor andere teams om wa prof. te gaan spelen=> grotere scene etc etc

mijn woord :D

Verbinden met Facebook   Maak een account aan of log in via facebook om een reactie te plaatsen.