LLL.css fight @ LANSCAPE

Door Freekje op zondag 15 augustus 2010 om 12:04, 4828 keer gelezen

#81 JaCk op zondag 22 augustus 2010 om 9:33
12 berichten
Persoonlijk was ik er nie bij maar het lijkt me tog nie egt gepast wanneer iemand midden in de nacht loopt te roepen.
Heb RESPECT voor elkaar en met een beetje gezond verstand doe je dit zowiezo al niet op lan. (Vind ik...)
"RESPECT" is iets wat weinig mensen ng kennen tegenwoordig!
En het feit dat je voor LLL speeld ofnie doet er nie toe,ookal denken sommigen van wel.

Maar vechten voor zoiets is dan ookal weer kinderachtig,beter ga je naar de LAN-leiding om dat te melden en die moeten er dan maar hun conclusies uit trekken.

That's my opinion!
#82 JaCk op zondag 22 augustus 2010 om 9:41
12 berichten
LuX schreef:
broKen op fatlan (15 denk) was pas erg, daar zijn meer dan 20 lifetime fatlan bans uitgedeeld=(
Checkt da forum maar is=D.

Anyway fom wordt legendary, mss wel niet in goede zin.

KK mix natuurlijk aanwezig

Als je dit al op voorhand weet heeft het nie veel meer met overlast te maken he maar pure "revenge".
En zo kan je elke volgende lan een fight-compo organiseren,er zouden meer inschrijvingen zijn daarvoor dan voor CSS denkek... ^^

BTW: Zo krijgt jullie nauw aan het hart liggende BESCENE'tje ook maar een kut reputatie op da vlak.

GOGOGO AND KILL BENELUX.CSS
#83 APO.CSS op zondag 22 augustus 2010 om 12:30
236 berichten
JaCk schreef:
LuX schreef:
broKen op fatlan (15 denk) was pas erg, daar zijn meer dan 20 lifetime fatlan bans uitgedeeld=(

Als je dit al op voorhand weet heeft het nie veel meer met overlast te maken he maar pure "revenge".
En zo kan je elke volgende lan een fight-compo organiseren,er zouden meer inschrijvingen zijn daarvoor dan voor CSS denkek... ^^

BTW: Zo krijgt jullie nauw aan het hart liggende BESCENE'tje ook maar een kut reputatie op da vlak.

ha AHHA AHAHAHAHHAHA
#84 Wolowitz op zondag 22 augustus 2010 om 21:01
3 berichten
waar staat da filmke nu ergens??
#85 LLLorenz op zondag 22 augustus 2010 om 21:09
Zatlap
1443 berichten
Wolowitz schreef:
waar staat da filmke nu ergens??

ergens @ gamelux

EDIT :
Nasty G vs Sure: http://vimeo.com/14177606

BREVi vs Sure: http://vimeo.com/14177909

#86 7zp op zondag 22 augustus 2010 om 23:37
167 berichten
vraagskes, wie heeft er eil gewonne sure?
#87 kwax op zondag 22 augustus 2010 om 23:46
230 berichten
JaCk schreef:
Persoonlijk was ik er nie bij maar het lijkt me tog nie egt gepast wanneer iemand midden in de nacht loopt te roepen.
Heb RESPECT voor elkaar en met een beetje gezond verstand doe je dit zowiezo al niet op lan. (Vind ik...)
En het feit dat je voor LLL speeld ofnie doet er nie toe,ookal denken sommigen van wel.

Maar vechten voor zoiets is dan ookal weer kinderachtig,beter ga je naar de LAN-leiding om dat te melden en die moeten er dan maar hun conclusies uit trekken.

That's my opinion!

#88 Jrn op zondag 22 augustus 2010 om 23:59
143 berichten
JaCk schreef:
LuX schreef:

x')
Clueless is clueless ;(
#89 Jrn op zondag 22 augustus 2010 om 23:59
143 berichten
7zp schreef:
vraagskes, wie heeft er eil gewonne sure?

;(
5 man op ene kunde moeilijk 'winne' noeme denk.
#90 eagleh op maandag 23 augustus 2010 om 2:34
10 berichten
kwax schreef:
JaCk schreef:

That's my opinion!

hahahahahaha nr 1 kwax
#91 sunshinestar op maandag 23 augustus 2010 om 13:02
4 berichten
Dus, 1 zatte css'er roept ma wat int rond (which was hilarious tbfh xD) en dan vinden 5 boys het nodig in te gaan op zijn uitdagend gedrag en het hem duidelijk te maken wie de baas is. Dan hebben diezelfde mensen het nog over respect op lans.
Je bent met 5 man en niet 1 van jullie pindaheads haalt het in zijn hoofd te bedenken; 'ach man hij is zat, let him be, laat hem maar sad doen'. Neen, ok, maar dan zou ik tenminste erom tossen wie hem mag aanpakken, maar niels is the sad part in dit verhaal? *schudt zijn hoofdje* T_T

Dezelfde kerel, zat heel het weekend lang zich kapot te ragen op elke ronde dat fout ging en vervolgens zich uit te leven op zijn vriendin die hem keer op keer probeerde te kalmeren. Brullen, vloeken etc al het mooie dat je graag ziet in een relatie. Ik zat recht tegenover zijn vriendin (red antwerp aces shirt, gonna be wearing same shit on fom, just so you know), so no bullshit here, ik mocht zijn gejank heel de lan aanhoren.

Tips voor mensen die niet weten hoe om te gaan met games offline: Get anger management of zie dat je iets raakt ingame zodat je niet hoeft te ragen in the first place, shitters.

All in all, gewoon fucking unlucky dat dit gebeurde toen iedereen sliep.

Cya at fom, eeej furious mix (mma fighting gogo~~)?^^ x
#92 7zp op maandag 23 augustus 2010 om 14:25
167 berichten
sunshinestar schreef:
Dus, 1 zatte css'er roept ma wat int rond (which was hilarious tbfh xD) en dan vinden 5 boys het nodig in te gaan op zijn uitdagend gedrag en het hem duidelijk te maken wie de baas is. Dan hebben diezelfde mensen het nog over respect op lans.
Je bent met 5 man en niet 1 van jullie pindaheads haalt het in zijn hoofd te bedenken; 'ach man hij is zat, let him be, laat hem maar sad doen'. Neen, ok, maar dan zou ik tenminste erom tossen wie hem mag aanpakken, maar niels is the sad part in dit verhaal? *schudt zijn hoofdje* T_T

Dezelfde kerel, zat heel het weekend lang zich kapot te ragen op elke ronde dat fout ging en vervolgens zich uit te leven op zijn vriendin die hem keer op keer probeerde te kalmeren. Brullen, vloeken etc al het mooie dat je graag ziet in een relatie. Ik zat recht tegenover zijn vriendin (red antwerp aces shirt, gonna be wearing same shit on fom, just so you know), so no bullshit here, ik mocht zijn gejank heel de lan aanhoren.

Tips voor mensen die niet weten hoe om te gaan met games offline: Get anger management of zie dat je iets raakt ingame zodat je niet hoeft te ragen in the first place, shitters.

touche :D
#93 Furious op maandag 23 augustus 2010 om 15:31
56 berichten
sunshinestar schreef:

haha krijg meer en meer zin in FOM :d:d:d

zeker mixje bouwen !!! ^^
#94 Wolowitz op maandag 23 augustus 2010 om 16:15
3 berichten
thx voor de filmkes, kapotlache :p

die van LLL verdiende het om wa slaag te krijge ze serieus
die "gangsta" gaat dan EINDELIJK weg, en dan roept ie em gewoon terug door wa "stoer" te doen van gij schaamlijke met u tupac zever tja ...
#95 pUrple op maandag 23 augustus 2010 om 16:32
7 berichten
Weer zo ene da meer weet dan ik over mijn relatie hahha xD Wa boejt mij da da hij van antwerp aces zijt gast ? :D Ik zal er zijn op FoM en neen ik gaa u niet aanvallen xD Luid op het internet klappen erna is wel funny offcourse, had mij nochtans voorgenomen om niet meer te reageren maar als zo nen lul als u beslist om nog keer over mijn vriendin te beginnen no prob! Als jij toch lag te slapen hoe kan jij dan weten dat het 5VS1 was ? Van horen zeggen zeker :D Tis gewoon zielig aant worden hier tbh.
#96 rpR_ op maandag 23 augustus 2010 om 16:44
252 berichten
die filmkes LOL, jammer dat zo donker is :x
#97 rpR_ op maandag 23 augustus 2010 om 16:45
252 berichten
pUrple schreef:
Weer zo ene da meer weet dan ik over mijn relatie hahha xD Wa boejt mij da da hij van antwerp aces zijt gast ? :D Ik zal er zijn op FoM en neen ik gaa u niet aanvallen xD Luid op het internet klappen erna is wel funny offcourse, had mij nochtans voorgenomen om niet meer te reageren maar als zo nen lul als u beslist om nog keer over mijn vriendin te beginnen no prob! Als jij toch lag te slapen hoe kan jij dan weten dat het 5VS1 was ? Van horen zeggen zeker :D Tis gewoon zielig aant worden hier tbh.

kep medelijde me u vriendin
#98 7zp op maandag 23 augustus 2010 om 17:03
167 berichten
rpR_ schreef:
pUrple schreef:

kep medelijde me u vriendin

²
#99 pUrple op maandag 23 augustus 2010 om 17:49
7 berichten
Weet wa daje dan doet kom het haar eens zeggen op fom daje medelijden hebt :)
#100 rpR_ op maandag 23 augustus 2010 om 18:00
252 berichten
pUrple schreef:

wrm pakt gij die mee naar lan anyway
zo ugz da ge weet da die niemand daar die wil?
#101 DrL op maandag 23 augustus 2010 om 18:28
102 berichten
rpR_ schreef:
pUrple schreef:

wrm pakt gij die mee naar lan anyway
zo ugz da ge weet da die niemand daar die wil?

Fout, zijn vriendin is een zeer mooi meisje. Dus uw veronderstelling klopt langs geen kanten. Ksnap echt niet wrm mensen blijven flamen voor iets dat vorige week gebeurd is en de meesten waren er niet eens. Dus dan heb je zeker geen recht van praten. Met dit soort kiddo gedoe bereik je toch niets.
#102 LLLorenz op maandag 23 augustus 2010 om 18:40
Zatlap
1443 berichten
Topic wordt alsmaar persoonlijker. Beiden partijen hebben hun punt gemaakt.

APo zet slotje op voor ik het doe, anders ga je toch weer whinen bij michiel.
#103 Michiel op maandag 23 augustus 2010 om 18:44
God
2089 berichten
Topic is gesloten wij willen van Bescene een gezonde discussie voeren maar zo stoerdoenerij past hier niet thuis met alle respect voor beide partijen maar komaan é ...

bewerkt door Michiel op 24/05/2012 om 07:35

Deze discussie is gesloten.