Grafische ontwerpen door Donkeh

Door donkeh op vrijdag 2 april 2010 om 19:15, 752 keer gelezen

#1 donkeh op vrijdag 2 april 2010 om 19:15
88 berichten
Laat ik maar de eerste zijn in dit nieuwe gedeelte van het forum om een topic te maken.

Bij gebrek aan inspiratie voor het plaatsen van een gigantische topic zal ik maar gewoon mijn deviantart doorgeven voor jullie om te bekijken.

www.donkeeeh.deviantart.com

Gelieve ook wat commentaar te geven, positief of negatief maakt niet uit.
Vragen zijn natuurlijk altijd welkom!

-Niels 'donkeh' Segers

bewerkt door donkeh op 24/05/2012 om 07:16
#2 adox3D op vrijdag 2 april 2010 om 19:44
61 berichten
Zeer strakke en professionele design! Dat straalt zeker uit!
--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind de header en de background wat aan de lage kant, misschien kan je dat beter combineren zoals ze dat doen op Gamerlux of 9lives...

Want header lijkt nu niet compleet, en dat is niet echt mooi volgens mij.

Ik heb nog wat puntjes opgemerkt die volgens mij beter kunnen
Ook vind ik de kleur van de navigatie saai, site heeft zeer weinig kleuren dus je moet mooie kleuren gebruiken.
Ik zou de background ook kleurrijker maken want nu is het echt SAAI en veel te druk... coder heeft wel zijn best gedaan, alles netjes (heb niet alles bekijken maargoed :)

Ik vond de vorige site lelijker maar overzichtelijker. Deze mooier maar veel te druk )

http://www.codedpreview.com/folders/i/2bf55a1e/
#3 Michiel op vrijdag 2 april 2010 om 19:56
God
2089 berichten
Euhm klopt is niet goed afgewerkt heb je volledig gelijk in

we gaan ook die menu nog veranderen maar die header ging origineel wel goed /

site is een samenraapsel van allemaal goede en mooie websites vooral sporza / 9lives / tweakers / tek+9 design is ook al 2 jaar oud ^^ maar vn content is vrij goed mschn wat saai maar we zullen ook andere bgs maken die er meer kleur in steken

toch bedankt voor je comment
#4 Ordos op zondag 4 april 2010 om 9:43
God
930 berichten
Uhm, denk dat die commentaar beter thuis hoort in het feedback topic en niet in Donkeh z'n topic :)

Verbinden met Facebook   Maak een account aan of log in via facebook om een reactie te plaatsen.