Gamelimited Contest

Door oomjames op dinsdag 4 mei 2010 om 23:11, 398 keer gelezen

#1 oomjames op dinsdag 4 mei 2010 om 23:11
10 berichten
How many Gamelimited admins will be attending on Fatlan?

Send your correct answer to info[at]gamelimited.nl

What can you win?
-G Data Internet Security 2010 (50 euro)
-Nexus Fan (15 euro)
-Nexus Laptop Cooler (15 euro)

Nexus Challenge at Fatlan
Are fighting games more your thing? Then you are in luck, Gamelimited are organizing a unreal tournament 3 challenge in cooperation with Nexus, Elite Game Gear and G Data . Take your chances against JiePie, Winner of the Dutch National Championships, The Party, The Reality, Campzone, Networkingday, and Frag o Matic.

Can you manage one round and you will walk away with a Nexus Laptop cooler, fan and a G Data Internet Security 2010. If you can even go one step further and take the most kills you will win a new Nexus Version 1 Case and a RX7000 Power Supply.

Signing up for this challenge on Friday or Saturday before 12.00 PM at the Gamelimited Desk or before FatLAN 13 at info[at]gamelimited.nl

www.gamelimited.nl
#2 jeaNNNN op dinsdag 4 mei 2010 om 23:25
245 berichten
nice, good luck GameLimited !
#3 Ordos op woensdag 5 mei 2010 om 0:42
God
930 berichten
Vind het wel nogal rare prijzen :p
#4 IceSam op woensdag 5 mei 2010 om 11:49
Reporter
19 berichten
toch maar meegedaan je weet nooit eh :p
#5 Michiel op woensdag 5 mei 2010 om 14:06
God
2089 berichten
Ordos schreef:
Vind het wel nogal rare prijzen :p

idd
#6 jeaNNNN op donderdag 6 mei 2010 om 19:56
245 berichten
beter dat dan niets zou ik gaan denken :D,
het zijn tenminste geen klassieke prijzen (servers, webhosting,...etc.), dus op dat vlak denk ik dat we mogen blij zijn. En laat staan voor zo'n simpele vraag, dat je zo'n mooie prijzen kan krijgen. Dus op dat vlak vind ik dat geen slechte prijzen.

Verbinden met Facebook   Maak een account aan of log in via facebook om een reactie te plaatsen.